Web sitemizde size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Hangi çerezleri kullandığımız hakkında daha fazla şey öğrenmek için Gizlilik
Onayla
Türker UZUNTürker UZUN
  • VERİ ANALİZİ
    • Veri Analiz Aşamaları
    • Pandas
    • CRM Analitiği
    • Doğal Dil İşleme (NLP)
    • Makine Öğrenmesi
    • Ölçümleme Problemleri
    • Özellik Mühendisliği
    • Tavsiye Sistemleri
  • METODOLOJİ
  • PROGRAMLAMA
  • BLOG
  • DİZİ & FİLM
  • İLETİŞİM
Reading: CX DAY: Müşteri Deneyimi Günü Kutlaması ve Mesaj Hazırlık Süreci
Paylaş
Aa
Türker UZUNTürker UZUN
Aa
  • VERİ ANALİZİ
  • METODOLOJİ
  • PROGRAMLAMA
  • BLOG
  • DİZİ & FİLM
  • İLETİŞİM
Ara...
  • VERİ ANALİZİ
    • Veri Analiz Aşamaları
    • Pandas
    • CRM Analitiği
    • Doğal Dil İşleme (NLP)
    • Makine Öğrenmesi
    • Ölçümleme Problemleri
    • Özellik Mühendisliği
    • Tavsiye Sistemleri
  • METODOLOJİ
  • PROGRAMLAMA
  • BLOG
  • DİZİ & FİLM
  • İLETİŞİM
Follow US
Türker UZUN > Blog > BLOG > Teknoloji > CX DAY: Müşteri Deneyimi Günü Kutlaması ve Mesaj Hazırlık Süreci
BLOGTeknoloji

CX DAY: Müşteri Deneyimi Günü Kutlaması ve Mesaj Hazırlık Süreci

3 Min Read
Paylaş
3 Min Read

Müşteri Deneyimi Günü’nü kutlamak için oluşturduğum bu özel içerikte, teknolojiyi ve yapay zekanın gücünü bir araya getirerek yaratıcı bir sürece başladım. Bu yolculuk, ilk adımda ChatGPT ile başladı. Müşteri Deneyimi Günü için oluşturmak istediğim mesajı hazırlarken, GPT’den gelen içgörüler ve öneriler doğrultusunda mesajımı şekillendirdim. Bu süreçte, doğru kelimeleri seçmek ve müşterilerimize vereceğimiz mesajın duygusal yönünü güçlendirmek için yapay zekadan büyük destek aldım.

Prompt ile Görselleştirme Süreci
Mesajın içeriği hazırlandıktan sonra, işin görsel boyutuna geçtim. Burada yine GPT ile görselleştirmek istediğim fikirler için çeşitli promptlar hazırladım. Ardından, bu promptları olgunlaştırarak görsel üretim araçlarında kullanmaya başladım. Birçok seçenek denememe rağmen, Flux en iyi sonuçları veren araç oldu. Görselleştirme sürecinde kullandığım diğer araçlar olan Fooocus, Stable Diffusion, Kling, Runway, ve Leonardo gibi modeller denesem de yine Flux ile, görsellerimi geliştirerek en yüksek kaliteye ulaştım.

AI Destekli Görsel ve Video Üretimi
Ürettiğim görsellerdeki ufak düzenlemeleri en doğru şekilde yapan Getimg oldu. Daha sonar telif nedeniyle AI modellerin bozduğu noktaları Photoshop ile yeniden düzenledim. Görsel materyalleri videolaştırma sürecine geçtim. Burada yine yapay zeka destekli bir platform olan Luma AI’yı kullanarak, yeni promptlarla görselleri dinamik bir hale getirdim. Ortaya çıkan videolar, mesajımın çok daha etkili bir biçimde aktarılmasını sağladı. Gayet iyi iş çıkardı diyebilirim.

Son Dokunuş: Video Düzenleme
Videoları daha da optimize etmek için son aşamada CapCut’ı kullanarak düzenleme yaptım. Böylece, hem görsel hem de içerik olarak müşterilerimizin deneyimini güçlendirecek, etkileyici bir kutlama mesajı için görsel ve videomu oluşturmuş oldum. Bu süreç sonucunda AI ve insan iş birliği ile güzel bir üretim oldu.

Müşteri Deneyimi Günü Kutlaması: Birlikte Başarıya Ulaşmak
Her müşteri deneyimi, arka planda büyük bir emek ve çaba gerektiriyor. Müşterilerimizin güvenini kazanmak ve onların memnuniyetini sağlamak adına sürekli olarak gelişiyor, analizler yapıyor ve teknolojiyle entegre çalışıyoruz. İnsanlar ve yapay zekanın ortaklaşa çalıştığı bu süreçler, müşteri memnuniyetini artıran yenilikçi çözümler sunmamızı sağlıyor.

Müşteri Deneyimi Günü vesilesiyle, her müşterimize teşekkür ederken, bu yolculukta birlikte başardıklarımızın bir göstergesi olarak daha güçlü ve memnuniyet odaklı bir gelecek inşa etmeye devam edeceğimizi belirtmek istiyorum.

Müşteri Deneyimi Günü Mesajımızı Yansıtan Videolaştırılmış Görsel:

Mesajı ve mesajı aktarmaya çalıştığımız görsel ve videoyu umarım beğenmişsinizdir. Görüşlerinizi merak ediyorum.

ETİKETLER: CX Day, Flux, Fooocus, Luma AI, Müşteri Deneyimi, Müşteri Deneyimi Günü, Müşteri Deneyimi Yönetimi, Runway
Algorizm Ekim 2, 2024
Paylaş
Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link

Son Yazılar

  • Agile’i Kurum Kültürüne Oturtmak – Eğitim, Koçluk ve Dönüşüm Stratejisi
  • Agile Yanılgılar ve Kurumsal Fallar: Gerçekten Her Yerde Gerekli mi?
  • Agile Metrikleri: Ne Ölçülür, Ne Ölçülmemeli?
  • Scrum’da Disiplin: Sprint Planlaması, Kapsam Yönetimi ve Günlük Standup’ların Etkin Kullanımı
  • “Scrum, Kanban, Scrumban — Projende Hangi Çevik Model Doğru Tercih?”

Takip Et

Sponsor Linkler

İlginizi Çekebilir

BLOGBüyük Dil Modelleri (LLM)Teknoloji

Google, Gemma 3’ü Tanıttı: Yenilikler ve Gemma3:12B Değerlendirmesi

Linkedin İşe Alım Asistanı, Yapay Zeka, Hiring Assistant AI by LinkedIn
BLOGTeknolojiYaşam

LinkedIn, Yapay Zeka ile İşe Alım Sürecini Dönüştürüyor: İşe Alım Asistanı Tanıtıldı

BLOGTeknoloji

Meta’nın Llama 3.2: Açık Kaynaklı Multimodal Yapay Zeka Modeli

BLOGFinansTeknolojiYaşam

Yıkıcı Yenilikler ve Müşteri Deneyimi: Fırsatlar ve Zorluklar

Türker UZUNTürker UZUN
Takip Et

Python Veri Analizi Uygulamaları, Makine Öğrenimi, Python Sentiment Analizi, Python NLP Uygulamalar, Web Tasarımı

Removed from reading list

Undo